Éttermi adminisztrátorát keresi a Semsei Gastronomy és a Stifler Csoport új vendéglátóipari komplexuma, a Paprika House!
Az új munkatárs feladatai:
- Ügyfelek tájékoztatása, ügyfélmegkeresések fogadása telefonon és más kommunikációs csatornákon (pl. e-mail, sms stb.)
- Felmerült problémák kezelése
- Ügyfélmegkeresések, tájékoztatások, problémakezelés dokumentálása, nyilvántartása
- Házipénztár kezelése
- Termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása, valamint ehhez kapcsolódó pénzügyi tranzakciók feldolgozása (Flowtion)
- Tanácsadás, segítségnyújtás termék, szolgáltatás kiválasztásában, információk elérhetőségében
- Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára
- Szükség esetén számlázás, kifizetés, egyéb vásárláshoz kapcsolódó pénzügyi tranzakció kezelése
- Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása dokumentumkezelő-rendszer alkalmazásával
- Az egységhez kapcsolódó munkaügyi feladatok támogatása (beosztások készítése, jelenléti ívek kezelése)
- Beszámolás a vezetőnek
Amit kérünk:
- Precíz, lelkiismeretes, pontos munkavégzés
- Jó problémamegoldó készség
- Számítógép felhasználói szintű ismerete
- Vendéglátásban szerzett tapasztalat előny
Amit kínálunk:
- Nettó [MUTASD] Ft / hó
- Napi étkezés és kávé biztosítása :)
- Folyamatos fejlődési lehetőség
- Szakmai képzések biztosítása
- Kedvezményes céges angol oktatás, AYCM lehetőség és még sok más céges akció :)
- Hosszútávú, stabil cégcsoport
- Szakmai megbecsülés
- Jó hangulat, klassz és támogató csapat
- Hétfőtől Péntekig tartó munkavégzés
A Puli & Juhász nem egyszerű étterem – ez a hely egy elegáns időutazás a magyar konyha szívébe. Ahol minden tétel egy külön történet és a vendég nemcsak ételt kap, hanem egy szeletet a magyar kultúrából is.
Ha részese szeretnél lenni ennek az új, karakteres, elegáns, melegszívű és hiteles vendéglátóhelynek, és magadra ismertél – jelentkezz most!
- Ügyfelek tájékoztatása, ügyfélmegkeresések fogadása telefonon és más kommunikációs csatornákon (pl. e-mail, sms stb.)
- Felmerült problémák kezelése
- Ügyfélmegkeresések, tájékoztatások, problémakezelés dokumentálása, nyilvántartása
- Házipénztár kezelése
- Termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása, valamint ehhez kapcsolódó pénzügyi tranzakciók feldolgozása (Flowtion)
- Tanácsadás, segítségnyújtás termék, szolgáltatás kiválasztásában, információk elérhetőségében
- Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára
- Szükség esetén számlázás, kifizetés, egyéb vásárláshoz kapcsolódó pénzügyi tranzakció kezelése
- Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása dokumentumkezelő-rendszer alkalmazásával
- Az egységhez kapcsolódó munkaügyi feladatok támogatása (beosztások készítése, jelenléti ívek kezelése)
- Beszámolás a vezetőnek
Amit kérünk:
- Precíz, lelkiismeretes, pontos munkavégzés
- Jó problémamegoldó készség
- Számítógép felhasználói szintű ismerete
- Vendéglátásban szerzett tapasztalat előny
Amit kínálunk:
- Nettó [MUTASD] Ft / hó
- Napi étkezés és kávé biztosítása :)
- Folyamatos fejlődési lehetőség
- Szakmai képzések biztosítása
- Kedvezményes céges angol oktatás, AYCM lehetőség és még sok más céges akció :)
- Hosszútávú, stabil cégcsoport
- Szakmai megbecsülés
- Jó hangulat, klassz és támogató csapat
- Hétfőtől Péntekig tartó munkavégzés
A Puli & Juhász nem egyszerű étterem – ez a hely egy elegáns időutazás a magyar konyha szívébe. Ahol minden tétel egy külön történet és a vendég nemcsak ételt kap, hanem egy szeletet a magyar kultúrából is.
Ha részese szeretnél lenni ennek az új, karakteres, elegáns, melegszívű és hiteles vendéglátóhelynek, és magadra ismertél – jelentkezz most!